1984'te başladı. Dagi markası hazır giyim sektöründeki ilk adımlarını attı. O adımlar,büyük ses getirdi.
Dagi, karekteri, üretim kalite ve kapasitesi, tasarım anlayışı, pazarlama becerisi, kısaca tüm marka dinamikleriyle dönemim ilerisindeydi. Belki bu yüzden ilk 10 sene boyunca, yabancı marka olarak algılandı. Kendi sektöründe bile kökeniyle ilgili kafa karışıklığı vardı. Zamanla her şey netleşti ve herkes kabul etti.2016'de 33. yılını kutlayan %100 Türk Markası Dagi, kadın erkek iç çamaşırı, pijama ve eşofman pazarında liderliğini tescil etti. Sene 2004. Dagi kuruluşundan sonraki en büyük değişim sürecini yaşadı. Yeni bir ortaklık daha fazla güç daha fazla yatırım demekti önce logo yenilendi ardından mağaza sayısı artmaya başladı, merkezi binaya geçildi. 8000 metre karelik kapalı alan üretimi de içine alacak şekilde tekrar yapılandı. Ürünlerde kullanılan hammaddeler değiştirildi. Dagi tüketici zihnindeki sağlam ve kaliteli kumaş algısını daha da pekiştirdi.Borsada DAGI kodu ile işlem görmektedir.
DAGI Hisse grafiği için buraya tıklayabilirsiniz.
Dagi, karekteri, üretim kalite ve kapasitesi, tasarım anlayışı, pazarlama becerisi, kısaca tüm marka dinamikleriyle dönemim ilerisindeydi. Belki bu yüzden ilk 10 sene boyunca, yabancı marka olarak algılandı. Kendi sektöründe bile kökeniyle ilgili kafa karışıklığı vardı. Zamanla her şey netleşti ve herkes kabul etti.2016'de 33. yılını kutlayan %100 Türk Markası Dagi, kadın erkek iç çamaşırı, pijama ve eşofman pazarında liderliğini tescil etti. Sene 2004. Dagi kuruluşundan sonraki en büyük değişim sürecini yaşadı. Yeni bir ortaklık daha fazla güç daha fazla yatırım demekti önce logo yenilendi ardından mağaza sayısı artmaya başladı, merkezi binaya geçildi. 8000 metre karelik kapalı alan üretimi de içine alacak şekilde tekrar yapılandı. Ürünlerde kullanılan hammaddeler değiştirildi. Dagi tüketici zihnindeki sağlam ve kaliteli kumaş algısını daha da pekiştirdi.Borsada DAGI kodu ile işlem görmektedir.
DAGI Hisse grafiği için buraya tıklayabilirsiniz.