Son Dakika Borsa Forum, Hisse Forum BIST Hisse Senetleri B ile Başlayan Hisseler BIMAS Bim Birleşik Mağazalar A.Ş. BIMAS Bim Birleşik Mağazalar A.Ş. Hakkında

BIMAS Bim Birleşik Mağazalar A.Ş. Hakkında
sondakikaborsa
BIMAS Bim Birleşik Mağazalar A.Ş. Hakkında
0
335
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):1 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Brick 
Şuan Offine!
sondakikaborsa Administrator
*******
Faaliyetlerine 1995 yılında 21 mağazayla başlayan BİM Birleşik Mağazalar A.Ş. BİM ana ilkesi, temel gıda ve tüketim malzemelerinin mümkün olan en uygun fiyat ve yüksek kaliteyle tüketiciye ulaştırılmasıdır.
Yüksek indirim (hard-discount) modelinin Türkiye’deki ilk temsilcisi olan BİM, portföyünü yaklaşık 750 ürünle sınırlı tutmakta ve çok sayıda özel markalı ürüne sahip olmayı hedeflemektedir.
BİM, mağaza sayısı ve cirosunu istikrarlı bir biçimde artırma politikasını 2019 yılında da sürdürmüştür; Yıl içinde beş yeni bölge merkezinin yanısıra 766 (+29 FİLE) yeni mağaza açarak mağaza sayısında yaklaşık %12 oranında büyüme kaydeden BİM, 2019 yıl sonu itibariyle Türkiye’de 7.438 (FİLE ile 7.531) mağaza sayısına ulaşmıştır. BİM, gelişimini, kalite anlayışından ve müşteri memnuniyeti önceliğinden vazgeçmeksizin, etkin maliyet yönetimi politikasıyla sürdürmektedir.
BİM Türkiye'nin yanı sıra yurt dışında da faaliyetlerini sürdürmektedir. BİM, Fas'ta 2019 yılında 55 yeni mağaza açarak 497 mağazaya ulaşmıştır. İkinci yurt dışı operasyonu olan Mısır’da ise 2019 yılı sonunda 320 mağazası bulunmaktadır. 
BİM, başta müşterileri ve tedarikçileri olmak üzere tüm paydaşlarıyla kurduğu güvene dayalı ilişkiler ve çalışanlarının kusursuz hizmet anlayışıyla faaliyetlerine devam etmektedir.



BİM’İN YÜKSEK İNDİRİM (HARD-DISCOUNT) KAVRAMI

BİM A.Ş. operasyonel maliyetleri en düşük seviyede tutarak kazanımlarını müşterilerine fiyat indirimi olarak yansıtma ilkesiyle hareket etmektedir. Organizasyonel yapısı, etkin maliyet yönetimi uygulamaları ve sınırlı ürün portföyüyle yüksek indirim modelinin Türkiye’deki ilk temsilcisi olan BİM, yüksek indirim anlayışını üç ana unsur üstüne temellendirir:
  • Merkezi olmayan bir organizasyon yapısıyla bölge teşkilatları ve mağazalar arasında dinamik bir lojistik ve bilgi ağı kurarak karar alma-uygulama süreçlerini hızlandırmak,
  • Ürün fiyatlarını yükseltecek her türlü gereksiz harcamadan kaçınmak; yönetim, mağaza dekorasyonu, personel, dağıtım, pazarlama ve reklam maliyetlerini en düşük seviyede tutmak,
  • Ürün portföyünü yaklaşık 600 adetle sınırlayarak kalite standartlarının denetimini en etkin biçimde gerçekleştirmek ve ürünlerin mümkün olan en uygun fiyatla müşteriye ulaşmasını sağlamak.
BİM, yüksek alım gücü sayesinde satışını yaptığı ürünlerin çoğunun Türkiye’deki en büyük alıcısıdır. Böylece tedarikçilerinin düşük maliyetle ve kaliteli üretim yapmalarını teşvik etmekte ve kaliteli ürünleri uygun fiyatlara tedarik edebilmektedir.




BIMAS Hisse grafiği için buraya tıklayabilirsiniz.


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  BIMAS Pay Alım Satım Haberleri sondakikaborsa 10 1,060 23-12-2020, 9:53
Son Mesaj: sondakikaborsa
  BIMAS Şirket Haberleri sondakikaborsa 4 702 10-12-2020, 9:02
Son Mesaj: sondakikaborsa
  BIMAS: Kar artışı yükselişi destekledi sondakikaborsa 0 315 15-06-2020, 21:45
Son Mesaj: sondakikaborsa

Foruma Git: